Częstym problemem przy wyświetlaniu playera jest używanie Adblocka.
Dłuższe dźwięki na niektórych wersjach przeglądarki Chrome są ucinane.
Prawie 8 miesięcy izolacji i nauki zdalnej - to był wyjątkowo trudny rok szkolny i dla uczniów, i nauczycieli. Teraz jedni i drudzy rozpoczynają wakacje. Przed pandemią powiedzielibyśmy upragnione, długo wyczekiwane. Czy te - po długim lockdownie - też są upragnione i wyczekiwane? Pytamy o to ósmoklasistów ze Szkoły Podstawowej nr 6 w Białymstoku.
Jakich zmian po tych pandemicznych doświadczeniach możemy się spodziewać u naszych dzieci i co powinny nas niepokoić - tłumaczy psycholog, terapeutka - Joanna Węglarz.
Nie zapominamy też o bezpieczeństwie, wszak wciąż mamy pandemię. Jak wypoczywać bezpiecznie - podpowiada lekarz rodzinny - Szymon Bielonko.
Co naprawdę dzieje się z naszym organizmem w nocy, dlaczego warto dbać o higienę snu i jakie są konsekwencje tego, że się nie wysypiamy?
Udostępniam, więc jestem? Oversharing i sharenting - czy to może być groźne? Nazwy tych zjawisk nie mają swoich precyzyjnych polskich odpowiedników, ale występują na całym świecie.
Niektórzy nazywają to wrodzoną ślepotą słowną. To zaburzenie utrudnia normalne funkcjonowanie w szkole, ale odbija się też na innych sferach życia dziecka. Chodzi o dysleksję, z którą - według badań - boryka się około 15 procent uczniów.
Czas. Jak go zatrzymać, nieco spowolnić, jak poczuć, że w nim jesteśmy - o tym w Akademii Życia mówią eksperci.
Co czwarty Polak śpi poniżej 5 godzin, a prawie 70 procent korzysta z telefonu nocą. Tak wynika z analizy danych z pomiaru smartfonów. Wnioski zawarto w raporcie "SEN, SEKS i SMARTFONY”.
Skąd u nas takie podejście do urlopu i wypoczynku, dlaczego nie chcemy, a może nie umiemy wypoczywać, co nam przeszkadza, dlaczego jest to bardzo niekorzystne dla naszego organizmu i jak to nasze niewłaściwe podejście zmienić?
Dlaczego dzieci bywają wykluczane? Jak rozpoznać pierwsze sygnały takiego wykluczenia i jak mądrze reagować, by nie pogorszyć sytuacji a przerwać tę spirale?
Z badań wynika, że 3 na 4 uczniów spotkało się z jakąś formą cyberprzemocy, a jeden na 3 nikomu o tym nie powiedział. Przyznają to uczestnicy warsztatów, organizowanych też w podlaskich szkołach, pod hasłem "Ogarnij hejt".
Jak w dobie rewolucji technologicznej, sztucznej inteligencji i automatyzacji skutecznie szukać pracy?